REKLAMA
Znaleziono 6121 wyników
Prace przy Sudole Dominikańskim w Krakowie zostały zakończoneartykuł
Pokaż artykuł
Prace przy Sudole Dominikańskim w Krakowie zostały zakończone
Z końcem czerwca wody potoku zostały wprowadzone do komory w rejonie ulicy Miechowity, by następnie popłynąć przez całą długość nowo wybudowanego kanału, czyli 388,65 m (wraz z komorami ok. 400 m). Przebudowa Sudołu Dominikańskiego była jednym z najtrudniejszych zadań inżynieryjnych pierwszego etapu budowy.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Trasa autobusowo-tramwajowa na Swojczyceinwestycja
Pokaż inwestycję
Trasa autobusowo-tramwajowa na Swojczyce
Wrocław, Psie Pole, Swojczycka
International Business Center Ainwestycja
Pokaż inwestycję
International Business Center A
Warszawa, Śródmieście, Armii Ludowej 14
dostępna powierzchnia
6122 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
17.50 EUR
International Business Center Binwestycja
Pokaż inwestycję
International Business Center B
Warszawa, Wesoła, Polna 11
dostępna powierzchnia
3913 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
18.50 EUR
firma
Pokaż firmę
M-Alfa Osiedla Sp z o.o. Sp. K.-A.
P. B. M. i R. Budros Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
P. B. M. i R. Budros Sp. z o.o.
Gdańsk, Kozietulskiego 1
Rusza wielka inwestycja Grupy ORLEN na Dolnym Śląsku za ponad pół miliarda złotychartykuł
Pokaż artykuł
Rusza wielka inwestycja Grupy ORLEN na Dolnym Śląsku za ponad pół miliarda złotych
Grupa ORLEN rozpoczęła rozbudowę Podziemnego Magazynu Gazu w Wierzchowicach. To największa inwestycja w krajowe magazyny gazu w historii – po jej zakończeniu pojemność instalacji wzrośnie o 60 proc., do 2,1 mld m sześc. W efekcie Wierzchowice będą dysponowały ok. połową krajowych zdolności magazynowych. Rozbudowa realnie wzmocni bezpieczeństwo dostaw gazu do polskich odbiorców. Koszt tej wielkiej inwestycji to 576 mln zł.
Rewitalizacja Górki Pafawaginwestycja
Pokaż inwestycję
Rewitalizacja Górki Pafawag
Wrocław, Fabryczna, Krucza
Hubosfera – Centrum sportu i rekreacjiinwestycja
Pokaż inwestycję
Hubosfera – Centrum sportu i rekreacji
Wrocław, Krzyki, Śliczna
W Warszawie postępują prace przy budowie nowej kładki pieszo-rowerowej przez Wisłę [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie postępują prace przy budowie nowej kładki pieszo-rowerowej przez Wisłę [FILM + ZDJĘCIA]
W centrum Warszawy trwa budowa nowej kładki pieszo-rowerowej, która połączy Bulwary Wiślane z prawobrzeżną Warszawą. Kładka będzie liczyła 452 m długości. Tym samym będzie o 127 m dłuższa od słynnego londyńskiego Millennium Bridge, jednego z najbardziej znanych tego typu mostów na świecie.
W Wieliczce pod Krakowem trwa budowa nowoczesnego kompleksu sportowego [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Wieliczce pod Krakowem trwa budowa nowoczesnego kompleksu sportowego [ZDJĘCIA + WIZUALIZACJE]
W Wieliczce pod Krakowem, na zlecenie inwestora – Starostwa Powiatowego w Wieliczce, firma Adamietz buduje duży kompleks sportowy, w skład którego wejdzie sala gimnastyczna z wielofunkcyjnym boiskiem sportowym na dachu oraz dwupoziomowym parkingiem podziemnym.
REKLAMA